Latest Posts

Hoe overleef ik mijn vakantie?‏

By 16:31 ,





Prijs: €6,50 excl. verzendkosten

Het eerste boek van de welbekende boekenserie 'Hoe overleef ik?'

Jonas en Rosa zijn met hun ouders op vakantie op het eiland Corsica. Na een paar dagen verzucht Rosa, die zich stierlijk verveelt, ‘O, hoe overleef ik deze vakantie?’
Jonas krijgt het geweldige idee een wandeltocht te gaan maken, stiekem met z’n tweeën. Maar als het avond wordt merken ze dat ze zijn verdwaald, hoog in de bergen. Het wordt koud, ze hebben honger en dorst, en ze zijn al uren geen mens meer tegengekomen...

Hoe overleef ik mijn vakantie? is een spannend leesboek, boordevol survivaltips, die op iedere vakantie van pas komen... en ervoor zorgen dat je je geen minuut verveelt!

pagina's: 112
Uitvoering: Gebonden
Uitgever: Querido Kind
ISBN: 978 90 451 1006 6

You Might Also Like

10 reacties

  1. Great blog :) Lovely pics. Maybe u wanna follow each other? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Carla, thank you for leaving a reply. But this is not my real blog, it's the shop of my blog :) You can find my real blog here: http://www.dutch-beauty.nl/

      Thank you for passing by!

      Verwijderen
  2. Ohw wat heb ik genoten van deze boeken! Leuk om ze weer eens te zien! Overigens hebben m'n zusje en ik op uitzending gemist de hele hoe overleef ik reeks pas nog gekeken (en ik ben nu bijna 23 haha). Als je een keer een verhaal of stukje schrijft dan vind ik het hartstikke leuk als je een linkje op mn blog plaatst. Dan kom ik het zeker lezen :)

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zijn ze he! Ik verslond deze boeken vroeger ook altijd! Wat leuk, ik zal zeker even komen kijken :) xx

      Verwijderen
  3. Super leuk!
    Misschien kunnen we elkaar volgen op bloglovin?
    Liefs,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!

    Ik volg je via Bloglovin. Misschien heb je tijd om naar mijn blog te kijken?
    en als je het leuk vind mij terug te volgen?

    xo

    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die boeken heb ik vroeger ook allemaal gelezen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zoveel boeken gelezen van die serie, echt superleuk. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen